خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عطر (Young (Black Afgano


عطر ادکلن اسپرت ناسوماتو بلک افغانو
قيمت 565000ريال

عطر (Young (Black Afgano
عطر (Young (Black Afgano

عطر بلک افغانو Nasomatto Black Afgano یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا که طرفداران پرشماری هم دارد، محصولی از برند " ناسوماتو " است. این پرفیوم که برای آقایان و بانوان مورداستفاده قرار می‌گیرد، «بلک افگانو (Black Afgano) نام دارد .عطری برای زنان و مردان بسیار سخت پسند و برای افرادی مناسب است که عاشق رایحه های سنگین، پر قدرت و دودی هستند که در بطری سیاه و دودی و با دربی چوبی تولید و به بازار عرضه شده است .

عطر ادکلن زنانه مردانه ناسوماتو بلک افغانو دارای رایحه ای بسیار تاریک و خاص بوده و از ماندگاری و پخش بسیار عجیبی برخوردار است به طوری که شما از بوییدن آن سیر نخواهید شد . عطر ادکلن زنانه مردانه ناسوماتو بلک افغانو در ابتدا با نت های شاهدانه و نمونه های سبز شروع می شود و در نت میانی عناصری همچون نمونه های رزینی ، توتون و تنباکو سفید ،قهوه و نمونه های چوبی شنونده را پای بند خود می کند و در انتهای مسیر بویایی خود با پخش رایحه ی ترکیبی از نت هایی همچون بخور و عود این اثر شگفت انگیز با ثبات و ماندگار می سازد . مناسب استفاده در ماههای سرد زمستانی و همچنین استفاده در مجالس رسمی شبانه می باشد .رایحه عطر بلک افغانو جالب توجه افرادی است که از رایحه های چوبی استقبال می کنند و جالب است بدانید با اینکه این عطر ماندگاری بسیار زیادی دارد اما اصلا باعث سردرد نمی شود .

· گروه بویی : چوبی معطر · طبع : گرم و تلخ · جنسیت : زنانه و مردانه · فصل : فصول سرد · ماندگاری: بسیار طولانی مدت پراکندگی : بسیار عالی

قيمت : 410000 ريال
قيمت : 605000 ريال
قيمت : 478000 ريال
قيمت : 115000 ريال
قيمت : 270000 ريال
قيمت : 205000 ريال
قيمت : 207000 ريال
قيمت : 138000 ريال
قيمت : 174000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت