خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کرم ذغال


کرم ذغال
قيمت 990000ريال

کرم ذغال
کرم ذغال

کرم زغالی تکسو دارای فرمول ضدباکتري این کرم با استفاده از زغال اکتیو پوست شمارا از هر گونه آلودگی ، آکنه ویا جوش در امان نگه داشته و به شما پوستی سالم و یکدست و با طراوت را هدیه می دهد.

ویژگی ها: · کوچک تر کردن منافذ و پاک سازی پوست · مراقبت از پوست چرب · درمان آکنه · درمان نیش حشرات و مشکلات پوستی مزایای استفاده ازاین کرم : کوچک تر کردن منافذ و پاک سازی پوست: سموم و ذرات ریز زیادی در طول روز به منافذ پوست ما می چسبند و آنرا آلوده می سازند.زغال فعال به این منافذ اتصال یافته و مانع اتصال این مواد آلوده به پوست می شود و سبب پاک شدن و درخشان ماندن پوست می شود. همچنین این ماده با لایه برداری سلول ای مرده ی پوست ، آن را شاداب تر می سازد.کوچک شدن منافذ پوست موجب می گردد که پوست سطحی یکدست و شفاف داشته باشد و آلاینده های موجود امکان آسیب رساندن به پوست را نخواهند داشت. مراقبت از پوست چرب : زغال فعال سبب ایجاد تعادل در چربی پوست شده و مانع از جوش زدن صورت می شود. بنابر این بهتر است افرادی که پوست چرب دارند ، مقدار کمتری روی پوست خود اعمال فرمایند. استفاده ی بیش از حد آن ممکن است سبب خشکی زیاد پوست شود. درمان آکنه : بسته به نوع آکنه و علت تشکیل آن ، زغال فعا ل می تواند آ ن را از بین ببرد .همچنین خاصیت روشن کنندگی را نیز داراست. این ماده به شکل یک صابون عمل کرده وتمام چربی ها و آلودگی ها را از پوست می زداید . اگر نمی خواهید از این ماده در تمام پوست خود استفاده نمائید ، آن را فقط برروی محل آکنه قرار دهید . درمان نیش حشرات و مشکلات پوستی : اگر پوست مورد گزش حشراتی مانند زنبور قرا بگیرد و یا به هر دلیلی دچار بریدگی و خراش شود ، زغال فعال می تواند درد را تسکین دهد و علائم آن را از روی پوست محو کند. برخی عفونت ها نیز می توانند توسط این ماده ی مهم درمان شوند . کربن فعال به انگلیسی : (Activated carbon) یا کربن اکتیو به گروهی از مواد کربنی با پوکی و سطح داخلی بالا اطلاق می‌شود که به‌دلیل مساحت داخلی قابل توجه، ساختار پوک و منفذی، ظرفیت جذب بالا، قابلیت فعال‌سازی مجدد سطح و همچنین قیمت پائین در مقایسه با جاذب‌های غیرآلی مانند زئولیتیک، ماده ی منحصربه‌ فردی می‌باشند. کاربرد مهم و قابل اهمیت آنها در جداسازی بو، رنگ، مزه‌های غیردلخواه از آب در عملیات‌های خانگی و صنعتی، بازیافت حلال، تصفیه هوا به‌ویژه در رستوران‌ها، صنایع غذائی و شیمیائی می‌باشد.

زغال فعال : اصطلاح زغال فعال شده نشان دهنده یک سری از مواد جذب کننده سطحی , با جنسی زغالی و شکل کریستالی می باشد که در ساختار داخلی آن روزنه های زیادی وجود دارد. زغال فعال شده دارای کاربردهای زیادی است, از جمله مصارف آن: - تصفیه آبها ( آب شرب, آب آکواریومها, آبهای صنعتی), از نظر رنگ و بو و طعم - رنگزدایی از قند و شکر - بازیافت طلا - بهسازی رنگ و طعم در نوشیدنی ها و آب میوه ها - استفاده در دستگاههایی مثل: تصفیه کننده های هوا, خوش بو کننده ها, تصفیه کننده های صنعتی و ... تولید زغال فعال شده مورد مصرف : کرم زغالی را برروی پوست به مدت 3 الی 4 دقیقه ماساژ دهید.البته بسته به نوع پوست و عارضه ی آن داردروزانه.بیش از 2بار استفاده نشود.

نحوه نگهداری : در دمای متعادل قرار دهید نه خیلی سرد و نه خیلی گرم باشد.

قيمت : 410000 ريال
قيمت : 605000 ريال
قيمت : 478000 ريال
قيمت : 115000 ريال
قيمت : 270000 ريال
قيمت : 205000 ريال
قيمت : 207000 ريال
قيمت : 138000 ريال
قيمت : 174000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت