خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کرم ابریشم


کرم ابریشم ویتامینه
قيمت 625000ريال

کرم ابریشم
کرم ابریشم

کرم ابریشم ویژگی ها : کرم ابریشم ضامن جوانسازی پوست می باشد که علاوه بر داشتن ویتامین های A و E دارای عصاره ابریشم ( سرسین ) نیز می باشد. مهم‌ترين عواملي که باعث جواني، سفتي و استحکام پوست مي‌شوند، رشته‌هايي از جنس پروتئين به نام «کلاژن» و «الاستين» هستند.

این کرم به جهت وجود سرسین،عمل کلاژن سازی را تقویت می کند و همچنین باعث تقویت خاصیت کششی پوست یا الاستین می گردد.که این خود باعث می شود این کرم اثر مستقیم بر روی چین و چروک صورت داشته باشد. ویتامین : A این ویتامین برای رشد طبیعی , تکثیر, بازسازی سلول های پوست لازم است و آنتی اکسیدانت هم هست.این ویتامین رنگ پوست را بهبود می بخشد و عمق گرفتن خطوط صورت را کند می کند. انعطاف پذیری پوست را زیاد می کند و همینطور در دارو های درمانی جوش بکار می رود. و می تواند پوست را برای احیای سلول های جدید تحریک کند . کمبود ویتامین ها می تواند سبب مردن سلول های پوست شود و اگر ویتامین های مورد نیاز پوست به آن نرسد، لکه لکه و تیره می شود. ویتامین : E این ویتامین برای رشد بافت های سالم لازم است و یک آنتی اکسیدانت فوق العاده پایدار است و همچنین پوست را مرطوب و شفاف می کند، از مضرات رادیکال های آزاد می کاهد، به درمان سوختگی، التهاب، بریدگی و سوزش کمک میکند. سرسین : تار ابریشم الیاف لطیف و درخشانی است که توسط کرم ابریشم تنیده می شود. سرسین نام گلیکو پروتئینی پوششی و درخشنده الیاف ابریشم است که در یک فرآیند کنترل شده آنزیمی خط تولید از مرغوبترین پیله ابریشم جهت مصرف در صنایع آرایشی - بهداشتی تهیه استاندارد گردیده است .

امروزه مصرف این بیو-پلیمر طبیعی به عنوان یکی از زیست محرک های تقویتی موثر و بی نظیر در صنایع آرایشی - بهداشتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. نظیر سایر پروتئین های هیدرولیزه سرسین کشش ترکیبی فوق العاده ای در اتصال به کراتین که این امر توان نگهداری و جذب رطوبت در پوست را بسیار بالا برده و پوست را نه تنها در مقابل شرایط نامساعد محیطی نظیر دی هیدراتاسیون حفظ می نمایند بلکه سبب نرمی، لطافت، کشیدگی، شادابی پوست نیز می گردد.

مهمترین ویژگی اختصاصی سرسین، شفافیت پوست و ایجاد درخشندگی می باشد. مکانیسم اثر: سرسین به صورت یک لایه نازک و بادوام پوست را در برابر شرایط نامساعد محیطی، بویژه دی هیدراتاسیون، محافظت می نماید، سبب نرمی، لطافت، درخشندگی، و شادابی پوست گردیده و عمق چروک را نیز کاهش می دهد.

سرسین خاصیت ضد آلرژیک داشته و فاقد هرگونه اثر جانبی می باشد. مورد مصرف : جهت رفع و کمتر شدن چین و چروک و حجیم سازی و لیفتینگ صورت. جهت پوستهای چرب در روز بیش از 3 بار استفاده نگردد.

قيمت : 410000 ريال
قيمت : 605000 ريال
قيمت : 478000 ريال
قيمت : 115000 ريال
قيمت : 270000 ريال
قيمت : 205000 ريال
قيمت : 207000 ريال
قيمت : 138000 ريال
قيمت : 174000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت