خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روغن آرگان


روغن تقویت کننده پوست و مو حاوی آرگان 60ml
قيمت 903000ريال

روغن آرگان
روغن آرگان

روغن آرگان روغن آرگان یا “طلای مایع” از دانه های درخت آرگان، که در یک منطقه از مراکش رشد می کند تولید می شود. این روغن یکی از روغن های گران قیمت است که حاوی بالاترین مقدار ویتامین E است هر دو دارای اسید چرب بسیار بالایی هستند، که باعث شده یکی از بهترین محصولات برای مرطوب کننده، جوان کننده و مغذی برای پوست می باشد.

چشمه جوانی : روغن آرگان ضد پیری است. غنی از ویتامین ها و مواد مغذی است، با رادیکال های آزاد مبارزه میکند، که می تواند از پیری پیشگیری کند.خطوط ریز را کاهش داده و چین و چروک را صاف میکند . روغن آرگان به دلیل قابلیت ارتجاعی از پوست محافظت می کند، به بازسازی سلول های پوست کمک میکند. نرم کردن لب : فقط چند قطره از این “طلای مایع” را به لب بزنید و برای همیشه از ترک خوردگی و خشکی لب خداحافظی کنید ناخن ها را محکم، پوست دست و پا را نرم میکند.چند قطره از روغن آرگان را به ناخن ها زده و بگذارید جذب شود پس از ماساژ با روغن ناخن های سالم تر و قوی تر خواهید داشت.

ویژگی ها و تاثیرات روغن آرگان خالص:

نفوذ و جذب خیلی سریع · رنگ زرد متمایل به طلایی روغن · عطر و بوی غیر اسانسی · غلظت و چسبندگی در حد روغن های گیاهی خوراکی تاثیرات روغن آرگان: زیبایی پوست: · پیشگیری از ایجاد چروک و ضد افتادگی پوست ناشی از افزایش سن · تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلول · مرطوب کننده و آب رسان قوی برای پوست های خشک · ترمیم سوختگی ها ی پوست ناشی از لیزر و آفتاب · متعادل کننده ی PH و چربی پوست · بستن منافذ پوست · برطرف کننده لک پوست ناشی از آفتاب و بارداری · از بین برنده ی جای آکنه ، زخم و اسکار روش مصرف: پوست خود را تمیز نموده سپس چند قطره روغن روی پوست صورت و گردن به مدت حداکثر 5 دقیقه ماساژ دهید.بدلیل جذب بالا تر سلول های پوست در شب ، بهتر است این کاررا در شب و قبل از خواب انجام دهید. حداکثر زمانی که این روغن باید روی پوست بماند 1 ساعت می باشد. شادابی مو: · محافظت کامل از مو · رفع شکنندگی و موخوره · تقویت موهای آسیب دیده ناشی از رنگ ، دکلره ، مواد شیمیایی و حرارت · افزایش شفافیت ، شادابی ، حجم و استحکام مو · محرک رشد مو · کاهش و جلوگیری از ریزش غیر طبیعی مو روش مصرف: 2 بار در هفته 20 دقیقه پیش از شست و شو ، برروی پوست سر ماساژ دهید.این روش موجب تقویت موها از ریشه و متعادل نمودن چربی پوست سر بسیار موثر می باشد. همچنین می توانید پس از شست و شو و پس از براشینگ موها از این محصول برروی ساقه ی مو چند قطره استفاده نمایید تا شفافیت و نرمی ابریشمی را تجربه نمایید. سلامت ناخن: · افزایش استحکام ناخن · حفظ چربی و رطوبت ناخن · ترمیم ناخن های آسیب دیده بر اثر استفاده از مواد شیمیایی · پیش گیری از شکنندگی و لایه لایه شدن ناخن ها · تقویت رشد ناخن و براقی آن · ترمیم زخمهای پس از مانیکور و کاشت ناخن که در اطراف ناخن ایجاد می گردد.

روش مصرف: هرشب 1 تا 2 قطره برروی ناخن و دست ها ماساژ داده شود.

قيمت : 410000 ريال
قيمت : 605000 ريال
قيمت : 478000 ريال
قيمت : 115000 ريال
قيمت : 270000 ريال
قيمت : 205000 ريال
قيمت : 207000 ريال
قيمت : 138000 ريال
قيمت : 174000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت